Tjolahopp

Sitter här i soffan och äter pizza och kollar igenom matteboken, har missat halva kapitlet eftersom jag har varit bort på marknadsföringsgrejen, suck, och imorgon har vi matte prov men vi hoppas på det bästa, right?
 För ungefär en timme sen åkte min älskling här ifrån, helt jätte hemskt men han behövde åka tillbaka till skolan och jag slutade tolv så han behövde det, idiot.

Men jag fick ju trotsallt vakna upp brevid honom och somna brevid honom efter en helt underbar kväll tillsammans,hjärtat.

Åh den lilla pojken kan vara så mycket både negativa och possitiva saker och ändå kan jag komma på mig själv sitta och tänka:

Hur kan jag älska honom mer och mer för varje dag?


Oh nu börjar ju vänner, nu bilr det ingen matte mera får plugga mera ikväll, måste vara bättre än philip.
Nu ska jag titta på vänner som sagt

XoXo
Hon som heter Sandra och älskar Philip

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett söööt! typ galet söt! sjukt söt!

jag älskar dig hjärteplutt <3

2008-11-05 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0