Söndag och ensam

Nu är det söndag och dagen har bara flygit iväg.
Philip och jag vaknade upp vid tio och låg kvar i sängen ett tag sedan blev det mys frukost vid tv:n sedan iväg till Kista med Ida och Andi, Ida gick runt o h bestämde kläder till Pilip medan jag köpte upp mina presentkort, hihi.
Sedan blev det mysmiddag.
Efter det gick vi upp på toa där vi även väntade på Philips syster som även skulle få skjuts hem, mohaha så nu är det bara tre kvar att träffa av familjen Kujanpää Jansson,hihi.

I fredags var Ida och jag på bio och såg saw V, den var äckligt läskig och såg säker bara en halvtimme av filmen.


Efter bion möte vi upp Philip, Christian,Christoffer,Ae,Janne,Johan och Toni, vi hade fett kul haha.
I lördags var det bara mys med familjen och mys med pojken lite senare på kvällen.
Nu är det ensam mamma söker

XoXo
Hon som är ensam

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi träffade dig typ 3 sek? och du säger att vi hade kul? haha

2008-11-10 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0