Segsöndag

Igår va vi på  fest i väsby och det var riktigt trevligt, fram tills ungefär klockan ett. Då det blev bråk och ja fick mig ett slag, stackars mig.
Sen körde jag och Philip Johan till Norrviken och sedan fortsatte vi resan hme till mig och egentligen var det tänkt att Philip bara skulle släppa av mig sedan åka hem eftersom han var tvungen att ha bilen hemma innan klockan 09:00 idag.
Men idag ska Philip åka iväg och kolla på en bil så på bara några månader har han kastat pengar på en bil som gått sönder och nu på en till som vi hoppas håller!
För ananrs kommer vi tillbaka till att vara hemma tidigt och inte kunna umgås dagen efter och att behöva ta bussen till skolan, suck.
Oh nu blädrade ajg förbi femman och det är ju Madagaskar för guds skull! fett kul nu har Felix och jag myst upp i sovan så nu måste jag sluta skriva.

XoXo
Hon som tittar på Madagaskar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha välförtjänt

2008-11-17 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0