Så nu är det sagt

Alla som tycker att min pojkvän blir behandlad som en hund bara för att han "förtjänade sig en läxa" har jag precis gjort väldigt glada.
Har nämligen berättat för han nu riktigt ordenligt att han är fri att gå när han vill, är ni nöjda nu?
Och förresten om nån av mina vänner tar åt sig av att jag nämner deras namn eller vad dom gör med mig så tror jag att dom säger det och jag kommer då sluta skriva om dom, var inte så oroliga små folk som pratar mycket om nått ni inte vet, men det är ju bara att ni orkar lägga ner tid på hur mycket ni hatar mig och min blogg, sluta läs den då om den är så irriterande, eller ännu bättre skaffa er ett liv, för det verkar ni inte ha för tillfället.
Så nu ska jag och min pojkvän fortsätta plugga.
Och förresten Iems hon heter SARA LUNDGREN inte SANDRA, love you too

XoXo
Hon som pluggar med han hon älskar

Kommentarer
Postat av: Anonym

det lär inte dröja alltför länge innan han går.

Jag har mina källor.

Tror du att folk bryr sig om att du säger åt dom att sticka?

Vi gillar att tracka ner på dig. Tydligen är det inte heller bara jag.

Det finns många där ute, som verkligen INTE gillar dig. Du kanske borde tänka på hur du behandlar andra din äckliga lilla slyna.

2008-11-25 @ 22:38:30
Postat av: pojkvännen

Du har dina källor? gå och titta på min blogg så förstår du att dom är helt fel och du säger att hon ska tänka på hur hon behandlar andra, tänk på det först innan du börjar skriva din äckliga lilla slyna? Du verkar ju inte vara så bättre själv. För att visa hur oerhört mogen jag är tänker jag inte skriva att du är en stor idiot :)

2008-11-26 @ 10:52:43
Postat av: iems

sorry sandra, äre några av dina gamla "vänner" som skriver eller?

jag håller på att tappa hakan när jag hör att hon skriver sådant om dig:)

ta inte åt dig hjärtat du är underbar.

2008-11-26 @ 15:45:42
Postat av: Anonym

haha sandra du äcklar ialla fall oss

2008-11-26 @ 18:10:39
Postat av: Anonym

Sandra bry dig inte om dom det är synd om dessa människor som tror dom känner dig och har rätt att säga saker dom inte har en aning om, det är dom som är äckliga inte du

2008-11-26 @ 19:20:09
Postat av: Anonym

haha, du skrev säkert dedär själv sandra

2008-11-26 @ 20:42:31
Postat av: den bästa

hon är nog inte så jävla dumihuvet som sitter och skriver sånt om sig själv, asså kan ni bara lägga av? ni är helt jävla bombade i hjärnan, fattar inte ni det?

ni klagar bara.. varför lägger ni ner tiden på att göra det? brist på fritid eller? ni är iallafall dom som borde tänka efter, ni verkar inte känna den äkta sandra, eller snarare ni gör det inte, skaffa er ett liv era idioter..

snart får ni fan med mig att göra! ;)

2008-11-27 @ 11:38:03
Postat av: Anonym

ååh, va rädda vi blir.. hahahahaha

vem VILL känna henne?!

2008-11-28 @ 21:29:51
Postat av: den bästa

jag känner henne och jag är väldigt glad över att jag gör det, för det ni vet om av henne är inte den hon är.. hon är mer än underbar så ta och låt henne vara, ni har inget på hennes blogg att göra..

skaffa ett liv somsagt!

2008-11-30 @ 16:54:23
Postat av: den bästa

jag känner henne och jag är väldigt glad över att jag gör det, för det ni vet om av henne är inte den hon är.. hon är mer än underbar så ta och låt henne vara, ni har inget på hennes blogg att göra..

skaffa ett liv somsagt!

2008-11-30 @ 16:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0