Orkar verkligen inte

Sitter redan klar i soffan eller nej tandborstning kvar iförsig men annars är allt klart, Efter en timmas prat i telefonen i natt så tror jag att vi kom fram till nada men det funkar ändå, jaja.
Philip tvingade mig igår att komma till ksolan idag så jag måste men jag vill verkligen inte och är bajs trött men men jag tar den senare bussen och hoppas på att den är i tid.
Ul är ju helt otroligt dåliga på att hålla tider, varför måste jag åka en buss som går 30minuter innan jag egentligen behöver åka bara för att Ul inte kan hålla tiden!? 
Varför ska jag frysa häcken av mig i 20 minuter påväg hem från skolan bara för att Ul inte kan passa tiden!?
Och sen varför ska jag behöva läsa kommentarer på MIN blogg om hur jag offentlig gör mitt privatliv och hur jag ska bete mig, om hur barnslig jag är? När det är min blogg jag bestämmer, det är mitt liv jag bestämmer, när det är ja som är barnslig och det vill jag vara!?
Om bloggen är så jäkla dålig att ni måste klaga på den låt bli att läs den då, jäääs.

XoXo
Hon som inte uppskattar er som tror ni vet

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriver du en offentlig blog om vad du vill får du fan räkna med att folk tycker som dom vill jävla dumhuvud!!?!?!?

2008-11-25 @ 09:20:21
Postat av: Sara Lundgren

Du kanske bestämmer över ditt liv, men du offentliggör andras liv också. Det som ska föreställa din pojkvän behandlar du som en hund.

"han förtjänade en läxa" typ.

SNÄLLA, du är inte normal

2008-11-25 @ 09:23:09
Postat av: iems

sandra hojta till om du vill göra en hatblogg :D

jag e fett på

sandra lundgren tar vi som första offer

love you

2008-11-25 @ 14:18:25
Postat av: Sara Lundgren

Jag blir inte förvånad. Detta är ju praktiskt taget redan en hatblogg, har sett vad du har skrivit om andra människor.

Skulle du lagt till namn är det väldigt lätt för dig att få en polisanmälan på dig :)

Jag skulle ta det lugnt med orden stumpan om jag var du.

2008-11-25 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0