mys under filten

Kom hem för ett tag sen men det är is kallt i huset och har ont i huvudet så har inte orkat blogga något.
Dagen har varit ganska mysig.
Första svenska lektionen var otroligt seg men andra gick fort för vi kollade på värsta språket med avsnittet svordomar, det var lite roligt faktiskt sedan var det lunch och köket men köket fick bara ett kort underbart besök av mig eftersom jag skulle iväg till sigtuna höjden och titta. Vi fick grymt gott fika!
Sedan fick jag skjuts hem av Anneli som var orolig över hur hon skulle få ihop kvällen, haha hon är ju så sköön.
Imorgon blir det sovmorgon för frsta gången på tre veckor jippi!
Nu skriver pojkvännen till mig

XoXo

Hon som har ont i huvudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0