Men lägg av

Nu måste du väl ändå ha nått din gräns?
Vadå inte räcker till?

Skulle jag vilja vara med dig varenda ledig tid DU har ifall jag inte tyckter att du räckte till?
Skulle jag skriva om dig i varje inlägg om jag inte tycker att du räcker till?
Skulle jag skicka sms till dig även fast jag inte har några pengar ifall jag inte tycker du räcker till?
Skulle jag förvandlas till en smältande snöboll när jag ser dig glad om jag inte tyckte du räckte till?
Skulle jag vilja krama om dig så fort du gråter men hejdar mig själv för att kunna lösa våra problem om jag inte tyckte att du räckte till?
Skulle jag dra med dig in i bebisaffärer och kolla kläder och berätta hur mycket jag längtar ifall du inte räckte till?
Skulle jag ha blivit så där äckligt lycklig när du sa att du ville flytta ihop med mig om det gick ifall du inte räckte till?
Skulle jag sitta som en hök över mobilen så fort du inte hört av dig på ett tag om jag inte tyckte du räckte till?
Skulle jag säga att jag alltid vill ha dig hos mig ifall jag inte tycker du räcker till?
Skulle jag säga att jag älskar dig varje gång vi ska sova och pussa dig på munnen och berätta hur mycket du betyder för mig om du inte räcker till?

Philip inse du räcker till, iallafall för mig och det vet du.
 Du vet också att du är bäst för mig.
Du är fortfarande den där killen som gör mig oerhört glad.

När jag vaknar upp i din famn tvingar jag mig upp för att vi ska komma iväg till skolan.
När jag ser dig ligga och sova vill jag bara pussa på dig.
När jag vet att du ska komma igenom min dörr när som helst blir min mage alldeles pirrig.
När jag får en kyss av dig blir jag alldeles varm i bröstet.
När jag fick höra att jag var din bästis kunde jag nästan inte hålla in lyckan.
När jag vaknar upp mitt i natten och inte har din arm runt mig kryper jag närmare dig på engång för annars känner jag mig sjukt ensam.
När jag inte pratar med dig så tänker jag alltid på dig och på vad du gör.
När jag och du får våra crazy moments då kan jag inte sluta le.
När jag somnar själv hoppas jag alltid att få vakna upp brevid dig.

XoXo
Hon som vill berätta att du räcker till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0