Inte enligt planerna

I fredags så sa jag att helgen skulle bli lugn och visserligen blev den det men inte lugn; jag och Philip lugn utan i fredags kom som sagt gäserna och vi drag glögg och åt god mat, Philip kom när middagen började närma sig slutet och jag, pappa,Anders och Philip satt och drog skämt som gjorde det svårt att andas för man skrattade så mycket, sen var det dags för efterrätt som bestod av fruktsallad och massa med choklad av olika slag. Sen vi halv tio åkte vi in till familjen S R och kollade på film och spelade wii, där jag märkte att reklamen är överdriven gånger tio.
Vad ett åkte vi hem och la oss men vi låg och pratade fram till tre, och tro mig vi pratade om allt mellan himmel och jord.

I lördags vaknade jag 09:00 och var galet pigg, men Philip låg och sov brevid mig så jag väckte honom nog fyra gånger även fast jag bara spelade sudoku, men kunde verkligen inte ligga still så vid elva skicka jag sms ill Idas telefon och ett till Andis och frågade om vi skulle till Tomtits eller Naturhistoriska, för som sagt var på ett galet humör.
Så vid halv två stod vi utanför ida och hämta upp dom sen drog vi iväg, och äntligen fick jag visa vad jag kunde och att jag kunde hitta.
Efter två timmars galenskap åkte vividare till väsby och åt kina mat, det blev 4port. 4små rätter med efterätten friterad banan och glass, fett gott.
Sen åkte vi förbi Philip och snodde med oss Milla hem till mig och hon var helt hyper hon han pussa mig mera på en kväll en Philip gjort på två månader, lyckat, tror till och med att Philip blev lite avis. Eftersom både jag och Philip jobbade idag så blev det bara en mys kväll med filmen Wedding Crashers och sovande vid halv elva, och imorse när jag vaknade igen var jag sådär pigg igen, blir lite orolig.
Milla är ju galet mysig hon låg under täcket mellan mig och Philip hela natten och sen när hon vaknade gick svansen igång igen.

BILDER
  
 En galet taggad Ida
 
 Galet nöjd med min cola
 
  Led mig igenom 
 
  För alltid vi
 
 Oj oj oj Vad ägd paret persson Stick blev av Hesselgren Jansson Kujanpää paret

 Obeskrivlig


Nu har jag precis snyftat färdigt till One Three Gill och Gossip Girl har börjat, äntligen får jag se det.

XoXo
Hon som tittar på G.G

Kommentarer
Postat av: Anonym

jAG TROR MINSAN HON HAR KLIPPT LUGG....FINT NI SER GULLIGA UT.

2008-11-30 @ 22:05:30
Postat av: Anonym

du har underbett.

Syns speciellt på sista bilden.

kraftig haka liksom

2008-12-04 @ 22:47:15
Postat av: den bästa

ni verkar då fan inte veta vad underbett är

2008-12-05 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0