Hatblogg

Hej jag skriver hatblogg, iaf om man ska lyssna på andra jag skriver om det som stör mig, det jag älskar och om hur min dag har varit, och om folk tar åt sig så måste dom skriva ut sit hat, aja gör som ni vill, så länge ni läser min blogg blir jag glad, hihi.
Iaf idag var första dagen på Sigtuna höjden och det var hur roligt som helst, men tyvärr hamnade jag i resturang avdelningen istället för receptionen vilket sög lite gran menmen.
Imorgon har vi engelskaprov vilket känns ganska ok faktiskt, men vi får väl se hur det går.
Det känns som om att det var en evighet sen jag såg min pojk även fast det var mindre än 12timmar sen, oh älskling, kommer sluta med att jag får panik och åker till honom, men jag måste stå imot måste plugga.
Som han sa själv vi får ta ikapp det imorgon.

XoXo
Hon som skriver "hatblogg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0