God morgon?

Gid morgon allihopa!
utanför fönstret är det frost på gräset och svag dimma över ängarna, men här inne sitter jag med et glas apelsin juice och två rostade mackor med smör på, ska även ta upp matten, anledningen till att datorn sattes på överhuvudtaget.
Tänkte ta den senare bussen idag eftersom jag verkligen måste måste kunna matten!
Rostade mackor är hur gott som helst, tycker iaf jag jag skulle seriöst kunna äta tio stycken men nej de vill jag inte, måste ju tänka på figuren, haha.
och här kommer Karin, som vanligt lite dyster mot mig, suck.
Nu ropar matten, ha en bra dag allihopa, jag vet jag kommer ha det iaf!

XoXo

Hon som skrev blogg på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0