Dålig uppdatering

Nu såhär på vinter har jag ingen lust att blogga man gör verkligen inge speciellt på veckodagarna, man går upp åker till ksolan åker hem pluggar duschar sover varje dag den andra lik.
Helgerna är därimot fett roliga.
I lördags tillbringades dagen till att bråka: 3/4 med Philip och 1/4 med farmor och farfar, så den dagen var ju egentligen helt onödig att den exicterade över huvudtaget.
Söndagen hade jag och Philip två månader så vi och Ida och Andi åkte till Heron city och bowlade och åt god mat, yummi.
Söndagen fick Philip klara sig utan pussar som straff för lördagen och morgonen på söndagen, och nu mindre än ett dygn senare så är allt bajs igen, han är så dubbelsägig av dig, blev så sur och irriterad och äckligt arg över att det var kallt ute att jag slog till i ärnräcket när ingen såg ohhhh!
Aja den där tisdagen och torsdagen vi prata om kan nog ta sig och han kan ju få vänta till nästa tisdag om han vill hitta på något, just nu bajsar sig allt när vi inte är med varandra, men det är ju så den andra till sjätte månaden är dessutom så är ju jag och Philip fortfarand epå lära känna statiet tror jag för som sagt han chockar mig varje gång när det kommer upp en grej.

XoXo
Hon som inte är så speciellt förtjust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0