Dålig kväll, Bra dag, Dålig kväll

Igår följde Ida med mig hem och sov över vilket var hur kul som helst.
När vi sitter och kollar på Grey's så får jag ett sms från min pojk att han ska ringa efter det, och genast blev jag mycket gladare och bara väntade på att Grey's skulle sluta, vilket jag inte borde ha gjort eftersom samtalet slutar i arghet som sprutar ut genom öronen och jag kände hur rösten ville skrika men efter många bråk med pappa om min attityd bet jag mig rejällt i löppen för att tagga ner lite och försökte in tala mig själv med att det inte var så farligt, att jag bara överdrev att jag bara ska sopa det under mattan men nopp det var det ända mitt huvud inte till lät mig att göra så telefonsamtalet som jag trodde att jag skulle älska hatade jag istället. Det slutar med att jag säger att jag inte vill prata med han något mer och säger hej då och lägger på, och inte fan får man något sms eller någonting...
Sen idag var det gymnasiemässan som gällde, det var hur kul som helst man fick lägga på charmen och flörten och även leendet för att få pojkarna att bli intresserad medans tjejerna räckte det med ett leende och ett jag vet att du vill - ansikte för att få deras uppmärksamhet.
Det ha riaf varit full fart och vi fick mycket sagt och mycke reklam gjord, jag och Jennie var hur bra som helst iaf.
Sen när Jennie och jag går runt så träffar vi även på käraste långa robban som fick en stor kram och vi stod och pratade ett tag sen träffades vi på flera gånger under dagen oh han följde oss även till penndeltåget.
Och så klart börjar han genast med nyårshistorien och ville verkligen att Jennie skulle få veta, åh suck robban det som hände va lika mycke ditt fel som mitt!
När man väl kom hem och ville ta det lungt kommer huvudvärken och man får svårt att koncentrera sig oh bajs.
Ps. Philip kom fram och försökte krama mig och sa att jag var fin i håret så han verkar inte ha fått sig någon funderare direkt Ds.
Nu är det middag

XoXo

Hon som ska äta gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0