Dagen efter

Igår var det lov och helt underbart och idag var det skola blä..
Men vaknade ju upp brevid min älskling så morgonen blev genast helt underbar!
När vi klev innanför omklädningsdörren möts vi av den iskalla Jennies älskade blick och både jag och Philip la på ett leende mot henne och jag sa på engång till Phlip:

-KOLLA MOBILEN FORT!

Båda drog upp mobilen och genast fick vi reda på varför hon gav oss denna kyla.
Efter dubbeltimmen i Svenska var det dags för lunch och mys i omklädningsrummet och sedan läxförhör och direkt efter det drog jag iväg med Anneli till Stora Brännbo och Sigtuna Stiftelsen, båda var hur mysiga som helst och efter god lunch och mysigt fika plus mycket godis och två gift bags var dagen slut och allt var hur bra som helst, tyvärr var inte jag klädd alls för möte men dom gilla mig ändå, hoppas jag på.
Sen eftersom Anneli bor åt mitt håll så fick jag skjuts ända hem till dörren och blev även erbjuden skjuts från dörren imorgonbitti, och det tackar man ju inte nej till.
En stund efter att jag kommit hem får jag ett telefonsamtal och tro det eller ej det är ifrån Anneli och hon berättar för mig varför jag inte kan skicka några sms:

- Det är något problem med Telias sms grejjemojja, därför akn du inte skicka några sms.

Hon är ju bara galet snäll och rolig den damen!
Nu måste jag läsa lite svenska.

XoXo
Hon som pluggar för vg/mvg på svenskaprovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0