Mycke att säga, lite att skriva

Då var det åt helvete..

Linn hatar mig, fast hon inte har någon anledning till att göra det, men hon tror hellre på en annan person en mig, spelar ingen roll vad jag säger inget kan få henne att tro på mig om inte den andra personen säger det.
Jessica vägrar prata med mig, vet itne riktigt varför, tror att det har med att Linn är sur på mig, jag kan int ekomma på nån annan anledning..
Men min vännskap verkar inte vara så mycket värd för dom så jag vet inte varför jag kämpar.

Som ni vet är inte jag och Nathalie vänner längre, och allt ahr gått ganska bra, fram tills vissa personer öppnade käften, även fast dom säger att dom inte vet vad som hänt, och det hade itne spelat nån roll om dom hade hört från Nathalie vad som hänt, dom har fortfarande bara hört henens version av det hela, allt skulle vara så mycket lättare om folk som inte är inblandade bara kunde hålla käften!!

I måndags var jag, mamma, Margit oc Ewa på möte angående detta "problem", men som sagt kom vi inte fram till något, förrutom att jag, Nathalie och Ewa kanske ska träffas och prata..KUL!
Vi pratade även om en annan sak som jag inte kommer berätta något om förrens det är helt bestämmt.

Varför vill den mystiska killen träffa mig?

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0