Endast för din skull!

Lika bra att babbla på om något eftersom Han vill att jag ska skriva något!

I fredags åkte jag från pappa till mamma för att tillbringa hela helgen hemma eftersom mormor och morfar är på besök!
Så jag har myst hela helgen med familjen och det har varit riktigt trevligt, kvällarna har avslutats me dlånga samtal med han som inte är här.
I Lördags kollade vi på meodifestivalen och det var riktigt mysigt men höjdpunkten är ju när Björn Gustavsson kommer ut, oh jag smälter totalt!

Imorgon är det måndag!
Ska till skolan för att hämta saker i skåpet sedan bär det av till Tommy!
Vi ska hyra film mysa ner i soffan och bara kolla!

Jag är så sjukt kissnödig men jag måste skriva klart innan!


Jag och han har fösökt kommit på ideer om hur vi ska tjäna pengar och vi har väl kommit på hyffsade bra idéer så vi håller tummarna!

Nu bär det av till sängen

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0