otursdag?

Okej vaknar upp med snorig näsa och enorm huvudvärk,kommer till jobbet klockan 07:10 börjar skära det där jävla brödet och tro det eller ej men  jag skär mig rakt i det vänsta pekfingret,ajajaj det gjorde enormt ont, och blödde det gjorde det,aja bara sätta på plåster och ut och skära vidare.
Två timmar senare då händer det,igen, jag skär mig i vänstra handflatan och det blöder och svider,bara ut och hämta plåster på nytt men efter detta flyter dagen på ganska okej.
Klockan tio över fyra är vi färdig städade och dom flesta beger sig till omklädningsrummen och byter om och pustar ut efter en ganska stressande dag.
Nu sitter jag här i sängen kollade på matchen första halvlek men ryssland gjorde mål och jag blev nervös så hoppade in i duschen istället nu lyssnar jag mest på pappa och vad han har för åsikter och det låter som om att han hatar Sveriges lag förtillfället eftersom han skirker:
-Förihelvete du kan ju inte ens spela(och efter det kommer världens suck)

så nu blir det natt för mig,förväntar mig inte direkt ett mål och vidare i em fest så...

XoXo

God natt alla som har ont i fingre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0