myshelg

I fredags var ajg hemma och tog det lungt eftersom jag skulle jobba på lördagen, men lördagen ojojoj säger jag bara...

Lördagen började klockan sex på morgonen, upp klä på sig äta lite frukost och åka till jobbet, det var ganska lungt, som tur va men på eftermiddagen drog det ihop sig lite gran, men inte FÖR mycket.
Efter jobbet åkte jag, erika och malin till eurostop för erikas skull och för att emmanuel, nathalie, isabel,"scan "  och robin skulle möta oss där s¨vi kunde vissa vägen hem till mig, bor man på landet så gör man.
NÄr vi kom dit satte jag på tv vissade vad dom skulle göra och sen hoppade jag in i duschen, sen efter det var kvällen igång för full rulle med bränd mat, badminton, fotboll, musik, och lekar, så himla kul, kvällen slutade fyra men nathalie jag och robin somnade runt sex, ni och eran bajs humor!

XoXo

hon som älskar henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0