Mys på Rindö

Igår åkte jag, Nathalie och hennes mor ut till deras landställe och hade det så himmlans roligt och så mysigt, vi åt mys middag, mös framför tv:n och pratade skit, oh så kul vi hade det!

Nathalie och jag gick väl och la oss vid halv fyra, men eftersom Nathalie är så töntig kan hon inte sova på en gång så hon var tvungen att läsa en bok innan.ÄLSKA.

Imorse när vi vaknade släppte jag ut håret och stack mig på något och efter en stund ruffsade jag runt i håret och en geting flög ut, otäckt, och ont.

Vi åkte ifrån rindö halv fyra och mös på bussen och på tunnelbanan, sen var ajg tvungen att ta farväl till lilla Pyret eftersom jag jobbar imorgon! suck.

Jag är verkligen inte sugen på att jobba har ingen kraft,ingen ork eller lust, får hoppas på många söta samtal under dagen:)

Nu ska jag duscha,åh vad skönt!

XoXo

Hon som inte vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0