Ska dom raderas?

Nu ere så här, att jag typ älskar mina inlägg, haha
och jag satt och läste igenom ALLA och förut skrev jag ju mycket om hon jag trodde var mer mogen men nu när jag hatar alltså verkligen hatar dne där falska personen ska inläggen om henne raderas då?
När jag skrev dom så gillade jag ju henne typ mycket och hon var ju mycket mognare då, men nu när hon är så här som hon varit dom senaste tre månaderna (när det vart som värst vill säga) så är ju frågan ska man ta bort dom känslorna och det man tyckte förr?

Bra fråga Sandra!
Tack Sandra, men vad ska jag göra?

Lot of love till mina två flickor som är trogna läsare(och alla andra såklart,men ni får inte lika mycket)

Kommentarer
Postat av: Hon med hår på!

Frågan är inte OM du ska radera det.. för det ska du inte! det som va är fortfarande "bra" minnen! och det ska man hålla fast vid! Men nu är det som det är! SÅ nej radera inte, låt det påminna dig om hur det var!

2008-01-24 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0