Sammanfattning

Idag har dagen gått ganska snabbt tycker jag.
VI började 08:40 med engelska då jag fick reda på varför jag fått ig på engelska arbetet även fast han tyckte att mitt arbete var i topp fem i hela klassen, stolt.
Sen hade vi matte, där vi inte lärde oss något alls.
Lunchen var inte god, men jag fick ju inte äta så mycket heller eftersom jessica välte hela mitt glas över min mat och bricka, kul, älskar henne ändå...
Svenskan gick vi igenom det som kommer på provet, oh det är så långt hela 67 sidor, skjuter mig i foten.
På pogrammålstiden var vi i våra grupper, oh suck vad jag inte gillar min grupp..Iaf vi gick igenom stegen och allt och aa detta kan ju bli spännande, hihi. Jag ritade inlämningspapprena, dom blev jättejättefina, men inte mina byxor eftersom någon bara var tvungen att ha sin fot där, suck.

Efter skolan åkte pappa och jag till eurostop och köpte skidjacka och vantar, åh så glad jag, även fast jag inte fick jackan jag igentligen ville ha, menmen.

Nu ska jag sova i min rutiga pyjamas, det är så kallt här nere

Sov gott alla med näspray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0