Nu måste den göras om

1. VAD HETER DU?
Sandra Helena Hesselgren

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Gråa

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Arican queen

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Inte mycket

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Halstablett

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Mörkt och kallt

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Linn

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Antingen ögonen eller frisyren

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Nonono not anymore

10. HUR MÅR DU IDAG?
Rätt så seg

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Cola

12. FAVORITSPORT?
Hockey

13. HÅRFÄRG?
Brunt

14. ÖGONFÄRG?
skiftar mellan grön och blåa

15. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Efter soluppgången med Linn måste jag nog säga soluppgång

16. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Lillasyster Johanna-Louis 11år
Lillasyster Sara 11år
Lillebror Felix 9år
Lillebror Hugo 1½år

17. FAVORITMÅNAD?
Juli

18. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Perfect Catch

19. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag

20.FAVORITHOBBY?
Prata i micken

21.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Ja, tyvärr

22. FAVORITLÅT(ar)?
Piece of me och Bleeding love

23. SOMMAR ELLER VINTER
Sommar, självklart

24. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kyssar

25. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA GÖRA LISTAN?
Ja, det är såklart

26. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN GÖR LISTAN?
Den som läser min blogg

27. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN GÖR LISTAN?
De som inte läser här eller inte har en blogg

28. HUR BOR DU?
Villa, Sigtuna och Villa, Vaxholm

29. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Böcker, vilket påhitt

30. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har ingen på denna dator eftersom den är bärbar

31. FAVORITSPEL?
Twister, superduperkul

32. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Åh såklart jag kan!

33. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nä jag är rätt normal så?

34. ÄR DU ROMANTISK?
När det passar så är jag

35. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Det är väl sådär mittimellan, älskar mina vänner men ingen pojke att älska

36. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Fira att det är fredag

37. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
20:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0