Kvällen, då inge hände

Åh jag borde verkligen plugga matte såååå mycket, men jag är så dålig!
Dessutom är det två kapitel, fy fan va matte B är svårt när man inte hänger med!
Jag bara ligger här i soffan med datan i knät och invirad i filt, det är så kallt

Men Jessica ringde och räddade mig från pluggandet och nu är vi inne på vår 48minut och vår 39sekund.
Och vad pratar vi om?
Inget absolut inget, vi små babblar om pojkar, kläder, fiender, konstiga personer, låtar, schoolsoft och svordomar kommer ut lite då och då, men vi har fett kul ändå.

Jag blir typ nervös hon är ju så bra på att ta ut svordomar, vill inte höra mer, mina öron typ gråter, men när hon inte svär så ler man hela tiden och skrattar tittsomtätt, hon kan typ sitta helt tyst men ändå kan man inte låta bli att le, hon är en ganska stor ängel!

Jag lovar jag har bara hört hälften av vad hon sagt men det man hör garvar man åt, hon håller på med låtkoder och sånt, det vet jag för det har jag hört, och nu hittade hon en låt med jävla bra drag, men draget har inte kommit än.
"oj, jävlar, man känner hur fötterna darrar"

Jessica när du läser det här; fölåt att jag inte lyssnade så mycket var upptagen med att skriva, jag lyssnar alltid på dig men inte denna gång, sorry.
Det gör inge att du finns!
Vi hade kul ändå, TACK!

Nu måste jag sluta skriva så jag kan prata med henne!

Vi hörs, ha tålamod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0