Friskis & Svettis

Linn sov över hos mig idag, vi hde typ superdupermysigt, laddade upp med massa godis och mys,vi skrattade, kollde på tv, fjantaade oss på msn(oj så töntigt, men vi hade kul) sen klockan halv två var det dags att bege sig till sängs, där Linn och jag delade säng, fett mysigt.
Imorse ringde klockan 08:00, oj vad vi nte var sugna på att gå upp, men sen kom pappa och ropade så det var bara att bege sig upp...
Vi åt en mysig frukost, la oss i sängen igen, sen var det bara att bestämma sig vad amn skulle ha på sig, men när jag hade bestämmt mig, fick jag inte ha det för Linn ville ha den tröjan så det vara bara bestämma sig på nytt, suck, men sen när allt var klart var det bara att sätta sig i bilen och åka.
Efter både penndeltåg och buss var vi vid sabbatsbergs sjukhus där vi möte älskade Jessica, där ifrån var det bara att bege sig till Frihemsplans och Friskis&Svettis, vi var alla lite nervös men när vi kom in och kollade runt, blev vi fett taggade och vi tränad så svettet flög(inte), oj vad kul det var men när vi står där och är som dödast kommer såklart(!) folk från klassen och ser oss, och genast fram med mobilen, oh suck, vi va ju så vackra.
Men direkt efter träningen och duschningen så bar det av till mcdonalds,bra...
Där vi va lite mera än en timme, men det var mysigt.

När vi går till 4:an så prade vi och hade det allmänt mysigt, men så kommer 4:an och jag börjar springa, och dom andra hänger på och när jag väl står vi dörren åker han där ifrån, jävlabusschaufförer! oj, vad vi INTE blev glada, ska fasiken strypa honom nästa gång vi ser honom!

Nu ska jag bara mysa!

God jul på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0