Bleeding love

Aja nu var man där igen, där man är helt ensam, en liten kort sekund tänkte man goda tankar och trodde att man hade hittat något, men nu då?
Fredagen gick ju rakt åt skit hållet...

Fest i Täby, okända människor och folk från nyår, och plutten såklart...
Vi kommer ditt, hälsar på alla; och där står han , jag ger honom en kram, och tänker gud va mysigt att få sova med honom i natt, vi går vidare in och hälsar på folket där inne, hänge rifrån oss kläderna, sen efter typ 10minuter är Linn och Jessica på dansgolvt och jag sitter med en kille jag PRECIS träffat, (Stefan?han va hur rolig som helst)vid bordet sitter det även två andra killar och vi patar på för fullt, jag och stefan? står på händer och hjular ojojoj vad vi var duktigt, mina strumbyxor spricker på 40olika ställen och det har bara gått en halvtimme. Efter en stund hamnar jag med Jesper och Patric som båda avr på nyårsfirandet och Jepser träffade vi även i lördags och vad pratar vi om? jo såklart är Jimmy huvudämnet, om säger att han gillar mig och att han vill träffa mig och att han "ignorerar" mig för att se om jag vågar ta insiativet m.m.Så efter typ en timme lyckas jag fånga upp honom och vi står och pratar eller jag pratar för det är jag ju som bäst på, jag kollar han i ögonen han kollar p mig sen bort och sen likadant, han vet itne vart ah nska händerna heller, först på mina höfter sen någonannanstans sen likadant under hela samtalet efter tio minuter måste han gå och jag umgås vidare med alla tio nya killar jag lärt känna, medans jessica och linn fortfarande dansar häcken av sig, dom är så vackra, men så fort man träffar på Jesper eller Patric drar samtalet igång igen, haha suck, men de säger samma saker hela tiden och jag bara lyssnar. När jag vart på mitt typ 13toabesök och är påväg mot soffan sitter han där med Jesper, och när han ser att jag kommer reser sig Jeper där ifrån och jag glider ner brevid Jimmy och benen hamnar i hans knä, jag pratar på och säger at tjag gillar honom och att jag är glad över att han inte är en sån som bara strular runt och han säger att vi ska ta det lungt, att han vill tträffa mig där vi är ensama, att han ska sova i vallentuna, alltså ite hemma hos sig, att han vill träffa mig när jag inte är på fest elelr emd massa kompisar, även fast jag sa att det inte är någon skillnad på mig oavsett vart jag var eller med vem jag var, och sen sa han lite mera som jag missade, sen berättade jag att om han gillade mig så behövde han visa det, inte säga att han älskade mig utan visa att han ser mig, och efter att jag sagt det fick jag mera uppmärksamhet, om jag pratade med jessica och linn kom han och satte händerna på mina höfter, eller kom och ställde sig nära och la armen runt mig, sen när vi skulle gå gav han mig en kram och sa vi hörs imorgon och jag sa aa jo men visst då säger han ja det gör vi.

Lördag:
Hör inget från honom klockan 21:00 bestämmer jag för att skirva ett enkelt sms till honom vilket han svarar på 40minuter senare vilket jag svarar på, men han svarade inte på det, och nu har vi inte hörts sen dess..

Vad ska man göra?, snacka om att skicka trehundra olika signaler, jag sa ju att han dissade mig till honom då säger han på engång nej det gör jag inte...

Men vad kallas det här då?

Aja nu ska jag sluta tänka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0