Äntligen sms

När jag kollade på mobilen, ifall nån hört av sig så visade det sig att en väldigt speciell sådan hade gjort det!
Favoriten från Nyår, åh jag blir så glad!
Han ville veta hur jag mådde och vad jag gjorde, och ursäktade sig även, bra början, haha.

Hon har kommit hem idag.
Hon tycker att det är helt okej att säga att man hatar nån, att en person förväränger allt men att man ska strunta i det när det är jul, glöm och dröm, never!
Innan jag överhuvudtaget tänker prata med henne krävs det en ursäkt, man säger inte bara såna saker, bråkar inte över såna fjantirier, och sen tro att allt är perfekt, jag har förlåtit och ignorerat att vi har bråkad och att hon har brusat upp sig för fjantiga saker för många gånger, men när hon säger att hon hatar mig sen nästa dag tror hon att allt är normalt sen skickar ett sms på eftermiddagen och säger att hon inte var ute efter bråk, nähe vad va hon ute efter? att jag skulle skratta och säga att jag älskar henne och att hon kan säga vad som helst utan konsekvenser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0