Då var den här igen

HELGEN!

Som bestämmt bar det iväg till täby, lyckats få med min lilla sjukling :)
Jag, Linus, Felix, Martin och Ludde tog bilen dit och parkerade hos Linus morfar, där vi även stannade ett tag, jag gjorde världens intryck på hans mormor och morfar, blir chockad om dom inte trodde att vi var tillsammans!
När klockan var 22:00 började vi gå mot huset men var tvugna att vänta utanför i ca tio minuter eftersom Linn och hennes pojkar kom lite senare, dom hittade ju inte så bra..
Nä vi väl kom dit presenterades alla för varandra och jag lämnade mina pojkar ensamma, dom var ju en grupp, dom skulle ju överleva!
men nej tio minuter senare ville dom gå, det fanns ju inte tillräkligt med tjejer, men om dom väntat ungefä 20minuter hade dom täffat havet med tjejer, men icka sa nicke. Men som tur var gick dom efter ca 2timmar, visserligen la jag ine ens märke till dom men ändå.
Hata tjejer!
Aja det var väl ändå lite skönt, jag slapp ju offra kvällen för att sitta med dom *hihi*
Kvällen var iaf helt underbar!
Fylld med; prat, dans, skratt, slagsmål x4, pojkar, bast, jacuzzi, telefonsamtal och dricka.

Lördagen började med ridning, sedan täby och en efterlängtad lunch på mc'donalds, mmmmmm så gott!
Efter täby bar det hemmåt för min del och Linn hem till sig, denna lördag var jag bara hemma med familjen och kollade melodifestivalen, typ mysigt, och oj vad jag och mor skrattade åt Björn Gustafsson, så underbar! Men vvar lite svårt att se allt eftersom någon smstrackade mig ;)

Söndagen tillbringades i min säng, så skönt.
På något konstigt sätt blir detaldrig någonting gjort på söndagar, hmm

Nu ska jag läsa igenom Prostitutionsarbetet till imorgon!

Läppsyl e kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0