Trött och otaggad

Så om en timme ska jag sitta i skolan och göra prov, vilket kommer gå halv bra, receptfana vill inte sätta sig i huvudet men det andra går in, men är verkligen inte alls taggad för prov eller skola och älsklingen och jag pratade tills kvart över tolv igår så är äckligt trött och fick sms från han med där det stod hur trött han var, förlåt älsk.
Idag ska v på julmarknad med klassen fett, kul får ta med mig pengar och köpa till alla där, då blir det billilgt, haha nej nu skämtar jag.
Längtar äckligt mycke tills jag börjar köpa julklappar, det är galet kul.

Älsklingen ska komma och möta mig vid bussen så vi kan pussa på varnadra känns som det var en evighet sen.
Nej nu ska jag läsa allt en sista gång, see ya

XoXo
Hon som ska på julmarkand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0