sammanfattning

Igår erfter skolan åkte jag och Philip till willy och köpte chips och läsk, som vi sparade till desperata hemmafruar.
När vi kom hem började båda läsa våra äckliga engelska böcker, men när jag låg här i soffan brevid honom gick allt lite snabbare, direkt efter var detsäsongsavslutningen av DW, vilket var lite sorgligt men vi överlever nog.
Imorse vaknade vi upp och mös en lång stund sen fick jag en kick i kroppen och hämtade våra engelska böcker, och där låg vi i sängen som ett gammalt par och läste.
Nu ska jag kolla vidare på mitt älskade Grey's anatomy!
Sen ska älsklingen ringa mig längtar löjligt mycke

XoXo

Hon som inte vet vad hon ska säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0