otroligt nedstämd

DU chockar mig för varje gång, har säkert kollat igenom, det som känns för mig, helvetet 7 gånger nu och varje gång jag läser era kommentarer, eller det du skrivit till bilderna, blir jag mera illamående, jag mår riktigt piss just nu, tårarna fylls för varje gån, men ändå måste jag kolla en gång till bara för att se om det verkligen stämmer, det där otroligt hemska och vidriga jag läste för en sekund sen, blä säger jag bara.
Vill bort från denna dag eller iaf spola tillbaka tills imorse då allt var perfekt, så att jag inte gör samma misstag igen.
Hur ska jag klara av detta?

XoXo
Hon som är nedstämd

Kommentarer
Postat av: några av alla som hatar dig

va bra, det var de som var meningen. så som du får andra att må.

2009-01-02 @ 00:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0