Och så var detta år slut

Innan jag säger nått måste jag ge mycket mycket kärlek till Jennie, allt du skrev vill jag skicka tillbaka till dig, TACK!
Du hjälper till att förgylla dagarn som går du med, och jag lovar en dag när jag har tid ska jag skriva och skriva och skriva för godheten och läskigheten hos dig tar aldrig slut.

Och nu till slutet av detta år:
Tre första månaderna av detta år han allt hända, älskvärna och hat fyllda saker.
Från April-Augusti var slitsamma men jag hittade en vän, en vän som sa att vi skulle vara föralltid, men det togs bort lika fort. Jag hittade nån att dela alla dom månaderna och dagarna med men sen försvann hon, så om nån hittar henne ring mig! Så för att sammanfatta den perioden, trodde jag att det skulle vara den bästa men eftersom hon försvann vart det min sämsta!.
Augusti- till denna dag - Finns bara possitiva saker, för första gången på detta år har det bara hänt possitivasaker under denna period! Pojkvän som jag älskar, Vänner jag älskar  Familj som jag älskar och livet som jag älskar. Men det finns plats för en till, men om hon inte är intresserad ska inte det få förstöra dom underbaraste månaderna på detta år.


See ya the next year!

XoXo
Hon med snabb sammanfattning

Kommentarer
Postat av: den som börjar inse att du är den bästa

seriöst, du är bäst, glöm aldrig det. <3

2009-01-01 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0