Hemma på en lördag

I want to go to bed and my arms around you, and pretend that I'm sleeping until you wake, and I can't stop looking at you, until the morning, that is why you have to be mine, and maybe I have fallen asleep on your chest, but only what I was trying to do was to be close to your heart. I may have touched your lips before but yet every time I do it again, it feels like the first time.


Igår hade vi parmiddag hemma hos mig, riktigt mysigt.
Vi åt lövbiff med kroketter,bearneise sås och en riktigt god sallad.
Efter maten gick Philip och Andi ut med Ossi och jag och Ida letade spel, som slutade med Tecknet och Philip och jag kickade rumpa på det.
Vi hamnade i säng vid tolv men somnade inte förrens halv två och vaknade i morse tjugo över ett.
Idag har vi inte gjort något över huvudtaget och Philip lämnade mig för ett tag sen och jag ska vara hemma...*idiot*

XoXo
Hon som ska vara hemma

Kommentarer
Postat av: philip

jag älskar dig sandra <3

2008-12-06 @ 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0