Den utan rubrik

Jag måste bara ge Jennie en stor klapp på axeln och ett stort leende för hennes blogg inlägg tillängnat en idiot.
Så med det sagt så måste jag även nu få skratta, skratta åt det du skrev, jag skrattar åt dig, jag skrattar med Jennie, och som Jennie när hon läst det, arg så det ryker ur öronen.
Tro mig om ni två tar upp saker efter två månader så kommer jag inte bara skita i det, inte Jennie heller.
För denna gång vet jag och Jennie att vi har rätt och som sagt vi tycker ju inte om varandra längre så då kan man ju lika gärna lägga upp alla kort på bordet, right Jennie?
Hare bra nu alla, ska drömma sött med Ida inatt.

XoXo
Hon som inte lägger saker åt sidan

Kommentarer
Postat av: den bästa

hahah, tack sandra min käre vän. <3

precis, vi har rätt. nu har två månader gått, varför togs inte allt upp då för två månader sen? jag fattar inte, är dom efter i tiden eller vad..? vi tar inte skit och det kommer vi inte heller göra.

du är bäst, glöm inte det. :)

2008-12-03 @ 21:35:33
Postat av: Anonym

Jag tror nog inte du skrattar.

hörde att du blev sur på philip för det :)

2008-12-03 @ 21:46:48
Postat av: Anonym

Men du är ju oxå bäst:)

U know witch day

2008-12-03 @ 22:17:14
Postat av: Anonym

du har underbett

2008-12-03 @ 23:03:58
Postat av: Anonym

vadå jag har underbett?

har väl inte du den blekaste aning om!?

2008-12-04 @ 18:16:15
Postat av: Anonym

Man ser att du har det... har du inte sett de själv än? de va de första vi såg

2008-12-04 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0