Dags igen

Söndag, ensam, pluggar, slö, skola imorgon.

Kan ju börja emd att säga att fredagen var helt underbar, vi hade väldigt roligt och sjöng kareoke åt otroligt gott och kollade slutet på idol finalen, fan va bra att kevin vann.
Lördagen åt philip och jag frukost på sibylla lite bakis mat till fru Hesselgren, sedan hämtade vi upp Ida och Andi och åkte till Mekonomen och hämtade hjullager till Philip sen åkte vi till valsta centrum för att kolla på julmarknade Ida tjatat om och sagt hur bra den är hela veckan, och det bästa var att den SÖG, den sög riktigt hårt den ända som var kul när vi va där va att åka hem.
Efter det kom vi hem åt middag kollade på tv och klockan 18:00 bar det av hem till Philip för att hämta upp hans syster och kolla igenom hans hus, måste erkänna att jag granskade det riktigt nog, och fick se några riktigt söta foton på philip som barn, hans pappa drog även ett litet joke som var very funny. Juste som dom flesta vet har jag sagt att jag inte tänker sova hos Philip på grund av hans smala säng oc nu läggs det även till hårda, ojojoj mer detaljer till flickorna imorgon.
Sen åkte vi i väg och bowlade, jag, Philip, Amanda, Johan och Vincent. Philip och jag kickade allas rumpa, fy vad vi  va duktiga.

Efter det åkte jag och Philip med hem till Johan och bajsa eller Philip gjorde det medans jag och Johan umgicks, hihi.
Imorse vaknade vi elva låg i sängen till halv tolv sen åkte han iväg, och nu ses vi inte förrens på torsdag, gud vad mysigt.
Imorgon har vi sovmorgon till 10:25 och slutar runt 14:00, jäääj för oss
Nu ska jag plugga som en riktig nörd

XoXo
Hon som hade mycket på hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0