Älsklingen då

Vi har väntat hela dagen, båda har längtat som galningar efter varandra och när vi pratade i telefon och han sa att han var tvungen att lägga på för att träningen började, blev jag över lycklig för det betyde att det var ungefär två timmar tills vi skulle få se varandra, hur bra som helst. kvart i elva ringer nån med dolt nummer och jag får en klump i magen, men klumpen släpper när ajg hör Philips röst, sen börjar han typ låta darrig(?) på rösten och jag börjartro att han har gjort sig illa eller nått, typ sjukhuset nästa fick jag upp i huvudet me nsen säger ha natt nån slagit sönder runtan på bilen, åh era iditoer, ni är ju helt dumma i huvuder skaffa ett vettigt intresse istället för att förstöra för andra!
Så nu sitter jag här i soffan och bara väntar än en gång, låt tiden flyga förbi denna gång!



XoXo
Hon som tycker synd om sin pojk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0