Tordagen

I Torsdags va vi(Jag och Nathalie) på nivå22.
Oj vad kul vi hade, blev värsta vännen med ordningsvakten och han som ägde stället, stog där ute med dom mera än vad jag satt där inne, men det var inge synd om Nathalie hon hade ju Stefan,DP och michel...
Såklart jag ville vara med Nathalie men jag bara drogs dit ut, älskar dig ändå!
Runt elva tiden skulle jag ut och rök, fick en cigarett av Nathalie(hon som är min väskflicka) går til hallen och kommer på att jag inte har någon tändare men som tur är möter jag en pojk i hallen och han säger att jag får låna hans så länge bara jag kommer in med den sen.
Tänder cigaretten och pojken kommer ut och
en kille säger:
-Kommer inte du från gotland?
Kim(pojken)
-Jo,eller vi uppträdde där.
Killen
-Ja juste tyckte ajg kände igen dig!
Jag,lite halvt dragen och med ironi i rösten
-Aha är du med ett band, ska man inte få din autograf då?
Kim, tar upp spritpenna tar tag i min arm och rätt om det är sitter det en signatur på armen.
Sen berättar han att han även kan trolla.
Rätt som de tär tar han fram e kortlek och kör igång.
Kommer inte ihåg alla men några var:
1.Fick ta vilket kort jag ville,kollapå det lägga in det precis vart jag ville, han blandar högen,drar upp kortleken i en halv måne, och mitt ort är helt plötsligt blått.

2.jag tog mitt blåa kort och ställde mig på det så att det inte skulle blåsa iväg, jag väljer ett nytt kort, hjärter dam,stoppar in det i högen,han ber mig att ge honom kortet jag stog på och precis innan jag ger det till honom säger han:
-Kolla på det.
Och jävlar det är hjärter dam jag håller i handen!!!

3.Han ger mig kortleken och berä mig hållai den medans han går och pratar med sin kompis och när han kommer ut knäpper han med fingrarna och det är en kortleksformad glaskub, genomskinlig.

4.(Inomhus) han säger till mig att ta ett kort och kolla på det , ruter fem, sen stoppa in det i högen, han knäppe rmed fingrarna,ber mig ta det näst översta kortet och kolla på det, och på mitt ruter fem står det, le om du vill ha en kyss, och självklart ler man!

5.han lägger upp ett svart kort och ett rött kort, ger mig korten med baksidan uppåt och ber mig sortera som jag tror, svart på svart och rött på rött, och jag kör igång,rent på måfå. och han vänder på högen och korten ligger 2-A ruter,2-A spader,
2-A klöver och 2-A hjärter,helt sjukt!

6.Han ber mig ta ett kort och kolla på det,han blandar högen,säger att jag ska ta högen lägga in kortet precis vart jag vill sedan blanda högen och ge den till honom han knäpper med fingrarna och tar fram det tionde kortet och på det står det Kim och hans nummer.

Där pojkar om ni lever upp till det hoppar jag i eran säng på engång!

XoXo 

Hon som är så himla imponerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0