Tillbaka till allvaret

Imorse var det dags att gå upp klockan sex!
Oj så seg det var, men det var bara att slå tag i saken och sätta sig upp.
Hela morgonen hemma var mycket tyst,tänkte hela tiden på hur skönt det skulle vara att krypa ner i sängen och sova igen, men icke sa Nicke.
Väl på jobbet var allt okej,gick in med ett leende på läpparna och dagen flöt på,slutade tidigt för en gångs skull, så klockan tre lämnade vi lokalen,men jag var tvungen att gå upp och sätta mig och vänta på Karin,SUCK.
Schemat var inte heller så roligt:

V.32
Måndag
Tisdag
Onsdag
(Lördag,om jag har väldigt otur)
Söndag

v.33
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lördag

V.34
Söndag



Pappa tog med sig 900 färgprover hem idag som vi skulle kolla till rummet,ringde Nathalie några gånger för att få hjälp men som vanligt så svara hon inte,menmen,kan ju inte begära att hon ska svara hela tiden...
Men efter ungefär en timme så kom vi fram till hur vi ska göra:
Fönstrena, mörk bruna(eftersom dom redan är det)
Väggarna, vita
Runt tv:n,bakom skrivbordet och garderoben, olika nyanser av rosa
Köket är inte riktigt klart därför har vi inte bestämmt något där ute
Toaletten är nite heller klar än så inge bestämmt där inne heller
Kan nog bli fint, synd bara att den där jävla gröna soffan ska stå mitt i alltihopa,enda saken dom vägrar kasta ska vara grön 70-tals soffa,åh!!!!
Förhoppningsvis hittar vi svart tyg att hänga över

Fotografin före och efter kommer

XoXo

Hon som irriterar sig på 70-tals soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0