Nu jävlar

Nu har skolan börjat, klassen verkar okej har bara pratat ordentligt med en; Jennie, hon passar mig precis, hihi får man säga så?
Dagen började underbart eftersom mitt hjärta klev av bussen och följde med mig en stund, men sne slutade hon må så bra så hon åkte hem och har leggat hemma hela dagen, tycker synd om henne!

Imorgon börjar vi 10 och slutar runt 14:00, då ska jag och Isa (och hjärtat?)boka tid! Nu jävlar måste det hända.

Vet inte hur ag ska komma till skolan imorgon så är påväg upp och ska kolla vad buss stationen heter och om de tinte funkar får jag åka in och tanka moppen så får jag åka den in till sigtuna och hem, suck.
Menmen bor man på landet så gör man!

På fredag ska jag åka till gamla skolan och fixa mitt betyg från ettan och träffa N'
Sen efter skolan blir det PARTY!

XoXo

Hon som svär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0