Pratat med Linus!

Jag la precis på luren med Linus, man har aldrig tråkigt när man pratar med han!
Han hade precis varit på jobbintervju, vilket han verkligen hoppas att han får, annars finns det ju alltid jobb för han på Klarago!
Så länge han vill gå upp fem på mornarna!
Eftersom det är 20grader varmt ute låg jag självklart ute på altanen och pratade med honom, hur mysigt som helst!
En stund in i samtalet bestämmer jag mig för att lägga mig i hängmattan och samtidigt som jag går dit berättar jag för honom hur ostabil stälningen är och att både jag, Sara och Pappa har ramlat ur den eftersom som sagt ställningen är så ostabil. Precis när jag satt mig ner hör Linus en krasch och det är jag, som precis har fått hela ställningen att ramla på sidan så jag och telefonen har vält rakt ner i gräsmattan och fått hela järnställningen på mig, ont gjorde det...
Sen började vi prata om valborg och som det lät för tillfället har vi nästan bestämmt oss för att åka till Öland, jag hoppas på det bästa (a)

Nu ska jag försöka mig på hängmattan igen, annars blir det studsmattan :)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0