Oönskade söndag

Jag vakande imorse utav att en studsboll studsade på övervåningen precis över mig, vilket inte var så underbart men efter 5minuters slöande i sängen tvingade pappa upp mig ur sängen, gick genast in i duschen i en halvtimme, kände verkligen inte för att lämna duschen denna dag hade så många tankar i huvudet men sen slog det mig att farmor och farfar skulle komma och hälsa på, så då var det bara att kasta sig ut och såklart började stressen komma krypande...

När dom väl hade kommit lyckades alla tankar och all stress lämna kroppen och vi hade det riktigt mysigt!

Efter att dom åkt var det bara att sätta sig i bilen med far som skulle köra mig till mamma, vilket jag inte var så sugen på eftersom min "kära" mor bråkar hela tiden om att jag har flyttat till pappa (och hon vill hellre har mig hos henne, så det slutar alltid emd att vi stor bråkar) iaf när vi var på väg till vägen så ringer Jerran(älskade Jessica) och berättar att hon precis har haft världens bråk med hennes föräldrar och man verkligen hörde på hennes röst hur arg hon var, försökte hjälpa henne så bra jag kunde även fast far min satt bredvid(men han irreterade sig mest på tanten i bilen framför så tror inte han hörde så mycket). När Jessica och jag väl hade lagt på började pappa direkt gå igång om att mamma och jag inte skulle bråka, och efter att hört Jessica om hennes bråk med hennes föräldrar var ja ginte direkt sugen på att börja bråka eftersom hela dagen hade vart rätt så okej, men tror ni jag slapp disskutionen med mor? Nej! så fort vi klev innanför dörren satte  hon igång, bråket slutade med att pappa sa hej då till mig under tiden som jag satt och grät i trappan och mamma stod och surade vid diskbänken, Oh vad jag inte gillar henne just nu( som vanligt på sistone)

Mamma och jag var hur tajta som helst förrut, Hon var som en kompis det var helt underbart men i början av sommaren hände nått som har förstört allt! Vi pratad eom allt förut nu säger vi knappt nått till varandra, innan vi gick och la oss gav hon alltid mig en puss på kinden, nu har jag tur om hon säger till att hon går och lägger sig...

När pappa gått gick jag direkt upp till mitt/ Hugos rum (nu måste jag dela rum med bror som är 11månader för mamma tycker inte jag behövernått rum eftersom jag är här så sällan) satte på datorn och ringde Pyret (älskade vännen Nathalie, men hon kommer alltid bli kallad för Pyret). När jag hörde hennens röst och blev jag glad på en gång, som alltid. Men eftersom hennes batterier dog så blev det ett kort samtal, men direkt efter ringde Jerran, vilket gjorde mig ännu gladare, hon hade iaf blivit samms med hennes fader (glad att det löste sig för nån av oss).

image1


Medans Jerran åker till pojken och Pyret leker med hennes katter så måste jag plugga till läxförhöret imorgon, men det kommer väl sluta med att jag börjar tänka på antingen den snälla pojken eller den dumma...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sandra, you go for it, de här med blogg kommer bli så jävla bra för dig att skriva av dig och dyl. sen kan du ju berätta om alla varit rakartyg med MÅTTA!!

2007-09-23 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0