Helgen

Fredag: När vi slutat skolan skyndade jag och Jerran oss hem till vaxholm för att göra oss i ordning till Jerrans överskning. Så fort jag klev innanför dörrarna hos mor var det bara att ta pengarna sätta sig på cykeln och skynda sig ner till ica och köpa godis(-som gick på 138,50) sen var det bara att skynda sig hem igen för att slå in paketet, nr jag klev innanför dörren ringer mobilen och det är såklart att det är Jerran som säger att hon är hos mig om 5minuter *stressa* Det var bara att kasta upp henne på rummet under tiden som jag satt i mors och Pers sovrum för att kunna slå in paketet, inte det lättaste! Men när jag väl fått i ordning på det så fick jag skynda mig en aning för att göra mig i ordning. När det typ var en timme kvar så kom vi på att Jerran måste ha emd sig väska så vi skyndade oss hem till henne sen till bussen. När vi väl kom till Sergel så visar det säg att Pyret ska komma försent så efter typ bråk och nersat stämning tar jag alla mina pengar för att kunna ta ut biljetterna, sen bar det iväg till fin middagen, där vi satt och väntade på Pyret. Vi orkade typ bara halva portionen men ändå skulle dom ha godis så vi gick och köpte det sen mös vi ner framför bioduken med två bitchar (Pyret satt brevid) på ena sidan och två söta (jag satt brevid) på andra sidan och en underbar imellan oss (:
Supersugen var typ asbra vi och alla andra skrattade så vi storkna.

Efter bion skilldes vi åt pga att Pyret skulle träffa pojkvännen så tyvärr blev det en tidig kväll...men det är så det blir när man måste anpassa sig efter allas behov (;

Lördag:
Jäääs vi ska vara med Pojkarna!..Trodde vi ja, men såklart som vanligt så blev vi dissade *damp*
Men Jerran och jag hade fett kul iaf!
Jerran spelade synt, Härmade folk, Busade, Lyssnade på musik, Åt goda saker, Satte i halsen och Dampade, Så vi dog absolut inte var nästan tur att vi blev dissade annars vet man ju aldrig hur kvällen blivit!
image17

Söndag: Hos mor får man inte direkt sova länge, vaknade 08:43 av Hugos skrik och av att solen lös rakt på mig *suck* så det var bara att gå upp, vilket var tur annars hade jag inte kunnt följt med till täby centrum och fått nya byxor, sen resten av dagen har jag pluggat till provet i olycksfall som vi har imorgon

Nu ska jag plugga vidare Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0