Älsklingar

Satte mig precis vid datorn igen efter att ha pratat ett sånt där onödigt samtal med Pyret och då slog det mig:
Oh ni är så underbara!... Man kan inget annat än skratta när man är med er, ni lyser upp min dag bara genom att visa er :)

NI betyder typ mest!
Pyret:
På nått sätt kommer det alltid ut roliga saker ur munnen på dig, saker som egentligen inte är roliga blir helt plötsligt roliga när du säger dom, eller när du kommer på saker som ingen annan kommer på. DU ÄR UNDERBAR, oavsett vad dom andra säger, dom är bara för puckade för att fatta!!

Jerran: Även fast du på nått sätt älskar att säga onda saker till mig 98% av gångerna vi pratar så gillar jag dig fortfarande, hatade att var utan dig i sommras, Jag saknade dina konstigheter.  Jag säger bara cara cara mia!
Men nu kan jag äntligen ringa dig när jag vill(för det mesta) bara för att prata strunt, skratta och få sällskap hem. Mycket kärlek till dig.


Med dom bryr man sig inte om vad andra tycker, med dom kan man göra bort sig utan att tycka det är pinsamt, med dom kan man sjunga oerhört högt, med dom kan man prata om vad som helst, med dom kan man vara töntig...
MEN VIKTIGASTE AV ALLT: MED ER KAN MAN VARA SIG SJÄLV, ÄLSKAR ER



Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag och Jerran är typ bäst :)
du med <3 mihihih..
och vadå onödigt samtal?

2007-09-24 @ 18:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0