Pyret + Jerran = BORTA och ett litet sammanbrott på Stadium

Jag och Pappsen har vart och kollat på skor idag, vilket var inte så lyckat..
Efter typ 3 minuter så bråkar far och jag om att han inte tycker det är några bra skor eller så var det för att han tyckte det var dyrt..men pappa tycker allt är dyrt så han har inget att säga till om..
Aja iaf börjar pappa och jag att bråka och det slutar med att tårarna rinner *fett jobbigt*
Det slutar emd att jag vinner och jag får prova vilka jag vill medans pappa sitter på bänken och väntar tyst, men tror ni jag hittade några eller? nej såklart inte, stadium är inte rikitg min typ av skor men man kan ju alltid prova..Finns inget bättre än prova skor jag älskar det...Och pappa fattar inte det han står där och skämtar och garvar och jag vill bara slå han nr han gör det...Det är ju inte direkt som om att jag går in i en affär kollar på skorna och sen köper dom, man kollar först ett varv sen tar man dom man tycker ser bra ut efter det prövar man alla efter det väljer man bort dom obekvämma sen tar man ett varv runt hela affären med skorna som känns bra sen låter man dom ligga i sin kartong tills man ska använda dom efter att dom blivit använda lägger man tillbaka dom i kartongen, så alla mina 25skor har ett mycket bekvämt och mysigt liv :)

Jerran och Pyret har vart sjuka idagf ett sorgligt men emms jag och linn har haft det mysigt ändå, vi lekte hängagubbe på lunchen med Älsklings Patrik och *host*..om inte han vart med hade det nog vart mysigare..

Nu ska jag vandra Puss och Kram,Skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0