Jag och Pyret hade kul!

Idag efter skolan följde jag med Pyret till kista, men först behövde vi hämta pengar hos hennes far*första gången jag träffade han*
Han var typ asrolig, ska nog börja hänga hemma hos Pyret på helgerna :)
Aja iaf, när vi kom till kista var det direkt in till frisören *Pyret blev asläcker*
Efter det var det fika som gällde fett gott! Wienerbröd x2och en cola till mig o en cafe latte till prinssesan.


Sen gick vi i affärer det var as kul vi började med H&M jag och pyret  var oss själva prövade allt och fjantade oss, sen var det dom där tre tjejerna *vaginor* dom står och kollar på oss typ som "ofta ni typ är äldre än oss och vi håller inte ens på så där"...Men Kul hade vi iaf! det är huvudsaken skitsamma vad DOM tycker :)
Och såklart måste vi ju gå och titta i djuraffären åh dom var så söta alla pippifåglar och ruffskaninerna vi stod där och gav dom hö dom blev typ glada då :)
Sen räddade Pyret en Sköldpadda han hade fastnat med huvudet neråt så Pyret sprang och sa till, bra gjort Pyret!

Jag och Pyret har hunnit gjort mycket idag:
-Svenskalektion
-Psykologilektion (håltimme för hon var inte där)
-Engelskalektion
-Toalettpause(för mig)
-Mattelektion(grupparbete)
-Lunch
-Toalettpause(för mig)
-Nästan ramla
-Till Pyret pappa
-Åka till Kista
-Nästan ramla x2
-Klippa Pyret
-Fika
-Gå i affärer
- Åka till T-centralen
-Apoteket
-Se Carl-Martin
-Nästan ramla
-Jag åkte med 15:35 tåget hem
-Pyret tog tunnelbanan samma tid


Och nu, nu sitter jag här,KUL första dagen på lovet
men imorgon blir det fullrulle!*förhoppningsvis*
Vågar man hoppas på ett telefonsamtal inatt?
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0