Hockey + Snöboll

Dagen har typ gått fett segt framåt..
Farmor och Farfar kom till pappa men nästan direkt var jag tvungen att åka eftersom jag skulle kolla på p.90 hockeymatch:) med PYRET!
Men först så missade jag ju pendeltåget i märsta så jag var tvungen att ta det som gick 15:14 eller när det nu gick, sen så gick allt bra på centralen men tror ni inte att jag måste vänta 20 *jävla* minuter på tekniska...
Detta hinner man göra under 20minuter:
-Frysa häcken av sig
-Köpa något att dricka
-Lyssna på ca 5låtar
-Sitta på bussen i typ 2minuter innan avgång
Aja iaf när jag väl kom till engarn var ju klockan redan 17:00 och matchen började 18:00 så fick lite lätt panik.
När jag väl kom till Statolil där jag skulle möta Pyret fick jag stå och vänta i typ 10minuter * suck*
men sen blev jag så lycklig när hon den rödjackade prinsessan klev ur bilen :D

Mellan varje 15minuters pause gick jag och pyret till statoil och köpte något:
-1:a gången: mat till pyret och juice till mig
-2:a gången: godis i stora lass

När vi gick tillbaka för andra gången såg jag en snöhög så jag och Pyret sprang dit och hoppade och kastade ÅRETS FÖRSTA SNÖBOLL
Godiset gav oss typ en socker kick så vi började sjunga och bli lite galan *mys*

Vaxholm vann med 10-5 mot Solna så jag tror vi ägde dom lite!

Pussar och Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0