Vänner

när jag gör fel så skrattar ni åt mig
när jag får för mig att han är söt så är ni där och säger att han är ful
när jag var  arg på han hatade ni han
när jag störde mig på honom gjorde ni det oxå
när jag är trött gör ni mig pigg
när jag får för mig att jag gillar han ser ni till att jag slutar göra det
när jag gör bort mig går ni och gömmer er
när jag har fula skor säger ni att  dom är fina
när jag hatar mitt hår säger ni att erat hår är fulare
när jag vill skratta och gråta ser ni till att så att jag skrattar så att jag gråter
när jag inte fattar nått förklarar ni för mig en gång men inge mera
när jag vill nått så finns ni där
när jag säger att ni är underbara så är ni det



 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hitler, good för you :)

sandra, kan de vara mjukis90 tro?

2007-11-16 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0