Ishockey

Nu är ishockeyn igång match varje helg och jag står där och hejar, jag är typ bäst på det (:

Förra fredagen då spelade vaxholm lika fett bra 4-4
Igår så vann vi mot värmdö med 11-2 vi är typ bäst (:
Rikard gjorde två av målen åh han är så bra (:
Men jag blev typ fett ledsen för han hörde inte att jag hejade på honom

Sms efter matchen:

S: Aha du gjorde typ 100 mål
Ri: Minus 98
S: Men i mina ögon var det 100, hörde du va duktig jag var att heja på dig (;
Ri:
Nej faktiskt inte
S: Va :O men du va ändå bäst, jag ska fan bli din cheerleder
Ri: Haha aa det låter bra men nu måste jag sova
S: Okej god natt min porriga hockeyspelare
Ri: Haha god natt min porriga cheerleder (;

*Inte hela sms konversationen*
♥...........................................................................................................................................................................................................♥

Idag har min söta lilla Robban match, men jag får inte se för det var långt åt helvete tror jag :/
jag vet itne så mycket om hans hockeyspelande kom jag precis på, får nog fråga ut honom om lite saker så jag får reda på allt (;

Sms innan matchen:
R: Tjenare (:
S: Hejsan(: vad har du för dig? (jag måste börja fråga nått annars hade våran lilla pratstund tagit slut på en gång)
R: Sitter på buss påväg till match du?
S: Aha ballt! har precis handlat. ska du vara bäst?
R: Haha jag klart jag ska
S: Fett bra (: nu måste jag plugga:(
R: Haha(: oh vad trist:(
S:
Gör du mål åt mig?
R: Klart jag gör (;
S:
Startar du fight för mig?
R: Haha kanske det men lovar inget
S:  Jag ska nog komma och åka med er så ni blir fett taggade och vinner alla matcher
R: ja kom och åk med oss (:

*Inte hela sms konversationen*

Nu ska jag läsa hälsopedagogik
Puss och Kram jag är stålmannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0