Hä1 + HLR + Cykeln

Eftersom jag är såååååå snäll så följde ju jag med Jessica på hennes första lektion med Hä1 och deras alternativ medicins lektion (även fast jag började en timme senare)
Jessicas första lektion = prov.
Hon va typ jätte nervös men hon va bra på att hålla minnen (;
Hon trodde att hon skulle få ig men det vissade sig att provet typ var lätt, det var ju bra det ajg tror MVG med det tror verkligen inte hon...

Eftersom Jerran är såååååå snäll så följde hon med på min olycksfall lektion där vi skulle ha HLR så vi började med att kolla på film om hur man gjorde med mini anne eller vad hon nu hette.
Filmen var ju inte så tjatande iaf haha
Efter filmen skulle vi sätta igång med HLR men eftersom hela våran grupp redan hade HLR specifikat så slapp vi utan bara pratade om det *fett bra*

När vi slutat så åkte vi så klart hem men vi tog en sväng ner till t-centralen först, aa det var kul
När vi kom till tekniska så var det bara ut i kylan och när vi stod där och väntade på bussen så gissa vad jag hittade
Jo Jessicas cykel hon blev så glad!
Den har vart borta hur länge som helst, hon brukar ju cykla till tekniska från resarö, hon är hurtig hon.

image22

Over and out
 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0