Listan Nathalie ville jag skulle göra

1. VAD HETER DU?
Sandra Hesselgren

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Rosa, haha pinsamt

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Michael Jackson

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Mös

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
kladdkaka med vispgrädde, mums

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Mörkt och kallt.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Jessica

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Kläderna

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Haha, såklart jag gillar Pyret

10. HUR MÅR DU IDAG?
jag mår alldeles utmärkt

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Cola

12. FAVORITSPORT?
Hockey

13. HÅRFÄRG?
Brunt

14. ÖGONFÄRG?
Gröna, ser det ut som

15. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång såklart

16. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Lillasyster Johanna-Louis 11år

17. FAVORITMÅNAD?
Juli

18. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Troja

19. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag.

20.FAVORITHOBBY?
Prata i micken

21.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Ja kan du hoppa upp och sätta dig på

22. FAVORITLÅT(ar)?
Måånga

23. SOMMAR ELLER VINTER
Sommar såklart

24. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kyssar

25. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA GÖRA LISTAN?
Ja sjålvklart

26. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN GÖR LISTAN?
Nathalie, igen

27. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN GÖR LISTAN?
De som inte läser här eller inte har en blogg.

28. HUR BOR DU?
Villa, Sigtuna och Villa, Vaxholm

29. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Böcker, vilket påhitt

30. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Vit och rund

31. FAVORITSPEL?
Twister såklart ;)

32. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Åh såklart jag kan!

33. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Haha, nej

34. ÄR DU ROMANTISK?
Jävligt romantisk

35. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Jag vet inte riktigt.

36. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Skolan, handla julklappar

37. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
20:28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0